Page 6 of 94

Posted: Sat May 03, 2008 7:31 pm
by Shockandawe
█ Packman: yeah SA...with my 7 year old son, my 10 and 14 year old daughters
█ SAismine: kinky
█ SAismine: I like that

Posted: Sat May 03, 2008 7:37 pm
by nimrod7
Soundboy: no drama... dude's a shit player... you'll never see me "taking the turtle down with me"
Soundboy: go down with your own ship asshole

Posted: Sat May 03, 2008 7:37 pm
by *Manimal
My host is the site of oh so many quotes of the week it seems like...

Posted: Sat May 03, 2008 8:49 pm
by nimrod7
*Manimal: hes not doing anything bad this game is he?
▉ xShockandAwex: or hill shuffle his foot up yer ass
▉ Sword of the Spirit: its a long process..
▉ Sword of the Spirit: but working on it
▉ President Obama: shuffle?
✱ Twist-a-nip ran out of turn time! ✱
Nimrod7: it's early
▉ Soundboy: just crashed my 4 armies in mideast for no apparent reason
▉ Soundboy: that's all
Nimrod7: we all like to do that to the sound
▉ xShockandAwex: lol
*Manimal: yeah.. seriously..
▉ Soundboy: why do assholes always get good dice
∞ Nimrod7 hands soundboy suspenders to help with his pants ∞
*Manimal: it's in the fricken' game description dude..
Nimrod7: lol
✱ Game Description: Kill Soundboy's 4 troops in Middle East every game ✱
Nimrod7: rofl
▉ Soundboy: nice
▉ Soundboy: makes for a great game

Posted: Sat May 03, 2008 10:59 pm
by Shockandawe
Packman: drift....what say you? should you and I collaborate to ban the tide?
the tide: suck it pack
Packman: :P
the tide: you too drifter
the tide: take turns or something
Nimrod7: rofl
Drifter: ok, let's talk it over Pack
✱ Game Description: the tide: suck it pack ~ the tide: you too drifter ~ the tide: take turns or something ✱

Posted: Sat May 03, 2008 11:50 pm
by Packman
✱ Arod has joined ✱
*Manimal: welcome, weed
Arod: does anyone know what a kef is
▉ kitty on catnip: lol
Arod: hola mani
*Manimal: yeah, it's a transexual prostitute I think

Posted: Sun May 04, 2008 6:33 am
by Kef
:evil:

Posted: Sun May 04, 2008 8:43 am
by nimrod7
▉ General K: OMG charles has an alias
Eice: omg !
Nimrod7: Chucky?
▉ General K: lol
Eice: Charley?
▉ General K: charles 216
▉ General K: rofl
▉ charle215: lol I didn't want to play with it :P
Eice: roflmfao
Nimrod7: rofl
▉ General K: lol
✱ 3DA ran out of turn time! ✱
▉ charle215: used it to reset a game
▉ charle215: but got stuck playing :(
▉ General K: ...
Eice: cause nobody will connect charle215 with charle216
Eice: .. >.>
Nimrod7: nope
▉ General K: lol
▉ charle215: lol
Nimrod7: not at all
✱ Dedecker has exited ✱
Eice: especially with the alias tracker

Posted: Sun May 04, 2008 5:45 pm
by General K
▉ Lord Dark Helmet: stop!...you dont have enough to kill yourself!!!

Posted: Sun May 04, 2008 5:52 pm
by trinkett
Gabo "hey trink f..off back too bio ...moron"

Posted: Sun May 04, 2008 6:07 pm
by General K
Trinkett please keep only the funny stuff in here.... this quote will only start a flaming posts....

Posted: Sun May 04, 2008 6:45 pm
by trinkett
i thought it was a classic :lol:

Posted: Sun May 04, 2008 9:02 pm
by The Wontrob
█ skywalker: cool oz for me then
█ The Wontrob: looks like you a nomad luke
█ The Wontrob: sorry
█ The Wontrob: or do you prefer anakin
✱ skywalker ran out of turn time! ✱
█ skywalker: I prefer winner

Posted: Mon May 05, 2008 2:10 am
by The Wontrob
█ The Wontrob: i dont think i've ever been ranked as high as i am right now
█ Spiderman: you know its monday night right =/
█ The Wontrob: sunday night
∞ Spiderman feels stupid now ∞

Posted: Mon May 05, 2008 2:57 am
by Drifter
No offense, but the irony cracks me up.
The Wontrob wrote:No posting own jokes!

Posted: Mon May 05, 2008 9:17 am
by The Wontrob
Actually, correcting what night it is isn't the joke. The joke is Spidey being stupid.

Posted: Mon May 05, 2008 11:20 am
by nimrod7
Demetri: this game is making a strong case for euthanasia

Posted: Mon May 05, 2008 3:26 pm
by nimrod7
Nimrod7: nice half kill there
Nimrod7: gg
Nimrod7: not as nice as my TWO
Nimrod7: but nice
Death Note: omg
▉ Hobbit: not fast enough
▉ Hobbit: small legs

Posted: Mon May 05, 2008 11:49 pm
by The Wontrob
✱ kitty on catnip has been inactive the past 2 rounds and is now bootable ✱
█ Deuce: puss in boot!

Posted: Tue May 06, 2008 11:00 am
by nimrod7
▉ Josh439: eric you'll let me through eu wont yo, but farming that 1 up there?
▉ TazzyGirl: hobbits first
▉ Josh439: and mom you will let me wont yoU?"
▉ TazzyGirl: they are tasty I hear
▉ GYPCOUNT: mom
▉ Eric the Great of Antarctica: it's mob

Posted: Tue May 06, 2008 12:45 pm
by nimrod7
▉ Eric the Great of Antarctica: 99 6th place finishes on the wall, 99 6th place finishes, kill his ass, finish last, 98 6th places left on the wall

Posted: Tue May 06, 2008 2:44 pm
by Eric The Great of Antarct
♪♫ Thetan sings the "for his a jolly good fella" song ♪♫
█ Demetri: fine fine..
█ Demetri: but im not happy about it mofo
█ Thetan: is that written correctly?
█ Demetri: so..you think about that..
█ Eric the Great of Antarctica: he's
█ mofo: lol
✱ Eice has joined ✱
█ The Wontrob: For he's a jolly good fellow
█ The Wontrob: hello, frozen one
█ Eric the Great of Antarctica: he's a jolly good fellow
Eice: hello wontrob one
█ mofo: i promise to have a damn good think about it
█ mofo: later.
Eice: :)
█ Thetan: oh,..
█ Thetan: ty
█ Eric the Great of Antarctica: we don't wanna talk about "his" jolly good fellow
█ The Wontrob: how's things, I haven't seen you in the forums much
Eice: goin alright, been busy lately
█ Thetan: lol
█ Thetan: lmao
✱ Demetri has turned on guest only mode and is not available to play in games ✱
Eice: i'm still in the forums, just not posting quite as much :P
█ Thetan: "his" jolly good fellow
█ Eric the Great of Antarctica: hehe
█ Demetri: rabble rabble rabble

Posted: Tue May 06, 2008 2:47 pm
by The Wontrob
Thetan sings the "for his a jolly good fella" song
█ Thetan: is that written correctly?
█ Eric the Great of Antarctica: he's a jolly good fellow
█ Eric the Great of Antarctica: we don't wanna talk about "his" jolly good fellow

Posted: Thu May 08, 2008 5:26 pm
by nimrod7
∞ SecondTermMistake is afk ∞

Posted: Fri May 09, 2008 12:43 pm
by The Wontrob
Lord Dark Helmet: stop!...you dont have enough to kill yourself!!!

Posted: Fri May 09, 2008 9:20 pm
by Soca Warrior
General K wrote:▉ Lord Dark Helmet: stop!...you dont have enough to kill yourself!!!
Deja vu

Posted: Fri May 09, 2008 10:37 pm
by nimrod7
∞ paranoiarodeo offers asshat free games with better colors ∞

Posted: Fri May 09, 2008 10:41 pm
by nimrod7
magpie: try playing to win instead of targetting name players so you can post your win %

Posted: Sat May 10, 2008 3:05 pm
by nimrod7
Twist-a-nip: i won against 6 bots
✱ Demetri was eliminated by MrBuckin the Impaler in round 10 ✱
Twist-a-nip: it was glorious

Posted: Sun May 11, 2008 12:04 pm
by MaW1028
✱ Death Note has joined ✱
Death Note: wtf
Death Note: 5 card classic?
Death Note: this is gay
✱ Death Note has exited ✱
▉ SnyperEye: not as gay as tht screen name